Analytika návštěvnosti webu
Získáte
Přehled o plnění vašich cílů
Konverze vám umožňují rozlišovat mezi návštěvníky, kteří se o vaše produkty zajímají a těmi, kteří nemají zájem. Návštěvník, který provede požadovanou akci, se promění v lead. Konverze vám také mohou pomoci identifikovat problémy s vaším webem nebo marketingovými cestami.
Domluvit měření konverzíStaré Universal Analytics v červnu 2023 definitivně končí a kdo nebude mít správně nastavené měření do nových Google Analytics 4, tak bude později bez dat. Brzká kontrola GA4 se vyplatí.
Domluvit nastavení GA4Předmětem auditu webu je zkoumání výkonu stránek buď před rozsáhlou optimalizací pro vyhledávače (SEO) nebo redesignem webu. Audit vašeho webu určí, zda je či není optimalizován pro dosažení vašich cílů a pokud ne, tak předloží řešení.
Audit webových stránekReporting je nezbytný pro sledování výkonu online podnikání v pravidelném intervalu. Umožňuje vám dělat lepší obchodní rozhodnutí, projektovat budoucí výsledky a řídit zlepšení.
Domluvit reportingMěření konverzí je klíčem k pochopení chování zákazníků i řízení vašich investic. Pro každého majitele webu který má vydělávat, je důležité vědět, zda konverze byla výsledkem digitální reklamní kampaně, příspěvku na sociálních sítích nebo přímé návštěvy webu.
Správně nastavená analytika návštěvnosti webu vám o tom zajistí přehled a díky tomu přesně víte, jaké marketingové činnosti se vám vyplatí.
Jak postupujeme
Určíme si vaše cíle a nastavíme jejich měření
Je důležité přesně specifikovat, co je vaším primárním cílem. Dále se nastavují další konverze, které dávají z hlediska byznysu smysl.
Proběhne kontrola Google Analytics 4
Universal Analytics definitivně končí v červnu 2023 a je potřeba zkontrolovat, jestli je nové měření založeno správně.
Nastavíme pravidelné aktuální reporty
Díky reportingu přesně znáte návratnost vašich investic podle jejich zdrojů. Pojďte se s námi radovat nad skvělými výsledky!
Proč analytika návštěvnosti webu
Proč nastavovat analytiku?
Data z webové analýzy jsou velmi cenná, protože pomáhají majitelům webů porozumět vylepšením, které potřebují provést, aby návštěvníky navedli přímo ke splnění jejich cíle.
Mít správně nastavené Google Analytics 4 je také nezbytné pro marketingové kampaně a SEO. V neposlední řadě je využijete pro jakákoliv kvalifikovaná rozhodnutí týkající se vašeho webu.
O nás
My v Digihoodu
Máme zkušenosti s řešením analytiky návštěvnosti webu těch největších korporací jako jsou Česká spořitelna a MALL.CZ.
Napsali o nás
Kdo vám vytvoří analýzu?
Členové našeho digitýmu
Spolupracují s námi
Mají od nás analytiku webu
S těmito klienty se společně radujeme nad splněnými cíli.
Více referencí